Re: Farmas USA
Cada cuanto cobra bankinter comisión por tener en depósito las acciones en el bankinter broker?
Cada cuanto cobra bankinter comisión por tener en depósito las acciones en el bankinter broker?
NVIV
Sixth Patient Conversion in The INSPIRE Study of the Neuro-Spinal Scaffold™
the patient enrolled in December in the INSPIRE study of the Neuro-Spinal Scaffold has improved from a complete AIS A spinal cord injury to an incomplete AIS B spinal cord injury in the time between discharge and the one-month evaluation. This is the sixth out of the eleven patients (54.5% conversion rate) in follow-up to have had an AIS grade improvement. Two patients who have not yet converted are early in follow-up, with conversion possible before the six-month endpoint.
Intento entrar a largo mientras aún no se ha activado el pre.
Edito: No creo que me entre. Y preparo corto para después.
«Después de nada, o después de todo/ supe que todo no era más que nada.»
CASC
offerings of 23,182,000 shares of its common stock at a price to the public of $3.30 per share, for expected gross proceeds of approximately $76.5 million and 1,818 shares of its Series E convertible preferred stock at a price to the public of $3,300 per share, for expected gross proceeds of approximately $6.0 million.
http://finance.yahoo.com/news/cascadian-therapeutics-prices-82-5-135046454.html
GNVC
Halted: comprada a 7 $ por XON
En R4 es de un 0'30%.
Off-topic
Son unos chorizos..yo estoy en discusiones con ellos por el cambio euro/dolar y los tíos que no reconocen que aplican un % sobre el cambio diario cuando dí la orden a cierre de mercado a 1,055 y me hacen el cambio a 1,08X..que si el par, que si el no par...el par los &%(%&/%(%&
Me parece bien que me cobren la comisión pero que me lo digan y no me mientan a la cara.
Bankinter
Hace unos meses colgué un artículo que venía a decir prácticamente lo mismo. No sabría decir si era del mismo autor... a ver si lo encuentro.
GILD
Tenia tenía guardado el post, así que lo he encontrado rápido...
http://seekingalpha.com/article/3996739-gilead-temporarily-dead-money-investment-case-dead
GILD