Nunca más en IKEA
He comès el gravíssim error d'encarregar la reforma de la cuina a IKEA. Després de quadrar el desmuntatge el transport i el lampista (que has de contractar a banda per desconectar i reconectar la cuina de gas, servei que no et proporciona IKEA) i demanar festa a la feina per poder ser a casa el dia del muntatge, el transportista ha vingut abans de la franja horària pactada i no ha fet l'entrega perquè no era a casa. Ara em donen una data d'entrega posterior a la data que tenia pactada amb els muntadors i lampista, i es desentenen de les conseqüències amb l'empresa de muntatge perquè diuen que l'he contractat jo a banda, cosa que és mentida perquè és una empresa subcontractada d'IKEA. He estat tota la tarda trucant al servei d'atenció al client, demanant que em portessin els mobles el dia del muntatge a primera hora, i ha estat com parlar amb la paret. Són uns cínics, un cop has pagat es desentenen de tu i no hi ha cap voluntat de buscar solucions. I mentre no se solucioni tot això (es preveu una setmana com a mínim), jo estic sense cuina a casa i tot potes enlaire. És frustrant i desesperant.