Hola mafijus un acto que necesita el apoyo o al que apoya el Oriol Pujol
que quieres que te diga .
yo en contra de la independencia no estoy para nada .
De la independencia de nadie .
un par de apuntes para situarnos y en catalán hablando de unos que independentistas son sin lugar a dudas
http://glamboy69.wordpress.com/2012/10/22/reflexions-durgencia-sobre-les-eleccions-vasques-i-gallegues/
Artur Más és més nacionalista que EH Bildu: Laura Mintegi, la candidata de l’esquerra abertzale, ha basat tota la seva campanya en l’eix social per tal de diferenciar-se del seu enemic nº1, el PNV, expressant clarament que ara no era el moment de referèndums, sinó de afrontar la crisi i les retallades amb redistribució, com molt bé estan fent ja a on governen, com a Sant Sebastià. Aquí en canvi, tenim a un hooligan identitari capaç de fer el que sigui per alienar la població, obtenir la majoria absoluta i tapar la seva nefasta gestió.
6) L’estratègia de Bildu es la oposada a la de ERC: La veritat es que em va fer una mica de llàstima veure la secretària general d’ERC ahir apropiant-se dels resultats de Bildu, quan aquesta coalició mai se li passaria pel cap, ni per un instant, fer de crossa al PNV. Al contrari: son els seus arxienemics i una alternativa clara i radical, sens ponts d’entesa possibles.
https://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=_XNZs-I8BSY&NR=1
Yo estoy con Aran y mucho , estoy en contra de todas las metrópolis .
Cuando vea que el discurso político deje de ser distinto al de Madrid pero en expresado en catalán , me convencerá .
Que conste que lo estoy deseando pero no lo veo y mucho menos en CIU
Mi postura es muy federalista ya lo sabes , federalista no nacionalista en plan mesiánico
a la que hay que seguir para poder conseguir la salvación .
Incluso cuando me meten en España cuando el problema de Cataluña es de falta de federalismo y me deslizan que si se suelta pasta se arregla todo me los toca y a dos manos .
Ya te digo yo soy Aranes de espíritu, no me meto contigo pero no te metas conmigo .
Derecho pirenaico ya sabes mi postura
Un abrazo
La desigualdad importa aunque aún no lo sepas