Hola,
Us resumeixo alguna informació que l'Ajuntament em va facilitar per mail quan vaig fer algunes de les preguntes que s'han plantejat per aquí. Aquestes preguntes les vaig realitzar mitjançant la plataforma "L'Ajuntament respon" i ells s'encarreguen de fer les consultes pertinents al Patronat Municipal de l'Habitatge o al Consorci de l'Habitatge de Barcelona.
1. En el cas que l'habitatge de tres dormitoris vinculat al contingent territorial no fos seleccionat per unitats de convivència de tres o quatre membres del contingent territorial, aquest s'oferirà a unitats de convivència de menys membres del mateix contingent.
2. Els propietaris d'habitatges en dret de superfície no poden llogar el pis, i així constarà en l'escriptura.
3. El preu de venda serà el mateix al qual se li va transmetre el dret de superfície, incrementat amb l'IPC des de la data de la qualificació definitiva i minorat en proporció als anys transcorreguts sobre el termini total del dret de superfície (durada del mateix). A aquest preu resultant se li descomptarà la hipoteca pendent d'amortitzar, possibles rebuts impagats i despeses que hi pugui haver en concepte de reparacions. Així mateix, el PMH se subrogarà en la hipoteca pendent o l'amortitzarà anticipadament a l'entitat financera.
Salut!