Avui he fet la visita del pisos i la veritat és que m'he endut una sorpresa negativa. M'ha donat la sensació d' estar amb una caserna de la guardia civil, els acabats molt dolents, els endolls mal col.locats, a l' interior dels pisos tot es pladur, les parets de la finca ni rebosades ni pintades,el lavabo dels pisos de 62m2 han fotut la banyera davant de la finestra!!! per la qual cosa no pots posar mampara ja que al obrir la finestra topa amb la imaginable mampara,i a mes massa gran per ser un lavabo,tela!!! Tot és formigò pur i dur. El safareig no té sortida d'aire i a la cuina hi ha una finestra que quan l'obres tampoc dona a una sortida d'aire. Despres, hi han alguns safareigs que dona al passadís i separat per un plastic, es a dir, que si jo estic al safareig i tu a passadís... ens veiem. En fí, es una llàstima perque l' ubicació és excelent pero no valen ni molt menys el que demanen. Potser estic equivocat però en cap moment he quedat embabat quan veia els pisos. Jo no em quedo cap, prefereixo invertir els meus diner en allò que sigui molt millor que no el que he vist avui. Adeu!!!!