Hola a tots,
l'altre dia el director de l'oficina de Catalunya Caixa em va acabar de confirmar que no fan hipoteques a dret de superfície.
Una cosa, us recomano que us fixeu en el tae anual de les hipoteques a part del diferencial d'euribor que donen. Tant la de Catalunya Caixa com la d'ing es posen en un tae del 2,25-2,27 incloent-hi assegurances, aportacions a plans de pensions, obligatorietat de tenir un saldo mínim i històries varies.
La de La Caixa que ofereix el patronat és un 2% (incloent euribor actual, de fet és menys, és exactament un 1,916 amb euribor a 30 de juny) i punto i nomes has de pagar una assegurança de la llar no obligatoria sense que sigui la seva i jo he anat a pregutnar a mpafre (que no és de les més barates precisament) i una assegurança de llar nova ( sense que sigui atic) d'uns 55-60 metres amb el contingut i contienent minim son uns 130 i pico euros i la q ofereix la caixa em va dir el director de l'oficina que rondaria els 150 euros, aixi que incloent-hi el preu de l'assegurança al tae anual quedariaen això mateix, un 2.27
Realment, fent números i projeccions a 30 anys tenint en consideració els interessos, la millor opció és la de La Caixa pq ofereix el mateix, fora preocupacions, ni taxacions noves previ pagament, ni comissions d'opertura ni despeses de constitució d'hipoteca nova que se'n van a més de 6.000 euros ni mandangues i, després, esta el tema de tenir un caixer practicament a cada cantonada.