Hola gent,
Acabo de parlar amb el director de l'oficina del Pla de Palau i m'ha confirmat que el diferencial de l'euribor tindrà bonificacions.
No m'ha dit les quantitats exactes perquè prefereix tractar-ho en persona però ja m'ha avançat que el diferencial de l'eruribor de la hipoteca no serà de l'1.75.
Davant la meva pregunta si serà de l'1%, m'ha començat que es queda un pèl per damunt (per a mi un pèl és una dècima o dues, així que calculo un 1,1 o un 1.2...).
Així doncs, la cosa queda a la par amb les hipoteques més competitives del mercat.
Això sí, s'ha de contractar les assegurances amb ells, la domiciliació de la nòmina, etc... el mateix que amb tots els bancs, vaja
Quan sàpiga segur en quan es queda exactament, ho comentaré al foro, però, bé, suposo que tots que teniu pendent signatura amb el Patronat estareu també informats d'això.
Només afegir que aquestes condicions es refereixen als que demanin hipoteca del 80% del valor del pis o menys. Respecte als que demanen el 100% del valor del pis, ni idea
També he aprofitat per preguntar-li sobre el fet que el patronat em van dir que la provisió de despeses era de 2500 euros quan a la carta d'adjudicació rebuda posava uns 1500. M'ha dit que això és una provisió sobre les despeses de registre, notaria i històries vàries i no es tracta de cap comissió. A causa que hi ha pisos de diversos preus (90.000, 130.000, 150.000) han tirat cap amunt i si sobren diners d'aquesta provisió, es retornarien.